TIEN WEKEN ONDERWEG. In de Apennijnen - Reisverslag uit Monzuno, Italië van Ineke Dorresteijn - WaarBenJij.nu TIEN WEKEN ONDERWEG. In de Apennijnen - Reisverslag uit Monzuno, Italië van Ineke Dorresteijn - WaarBenJij.nu

TIEN WEKEN ONDERWEG. In de Apennijnen

Blijf op de hoogte en volg Ineke

08 Oktober 2017 | Italië, Monzuno

Zo heel anders dan de Alpen, maar ik loop weer in de heuvels en bergen. Zeker, de Apennijnen zijn minder hoog, maar niet minder mooi, gewoon anders. Lieflijk, groen, opener.....zoiets.

Klimmen blijft klimmen, inspannend, zweten, goed op het pad en je voeten letten. De beloning is een mooi uitzicht. Dalen is dalen, goed op het pad en je voeten letten, pijnlijke knieën. De zwaartekracht helpt mee, dat wel.

En zo trek ik op, richting Florence of Firenze zoals de Italianen zeggen. Vandaag het eerste stuk met Miriam, dat loopt echt makkelijker door de afleiding, gesprekken, aanmoediging.

Daarna alleen verder, zoals ik gewend ben. Alles bij elkaar 23 km, 1200 meter geklommen, 500 meter gedaald. Pittig, al die Domtorens. Maar het leed is snel geleden na een douche, rusten en eten.

Tot slot, prachtig weer! Fris op hoogte. En de Yabongakids danken A en R voor hun gift vorige week. Deze week van B en een toezegging van M. Veel dank ! De totaalstand is bijna 500 euro, das mooi, doch mag nog wel wat meer worden.Mijn kmstand staat op 1661 :-).

http://www.heroesandfriends.com/projects/3f241866-bfdc-407d-8422-224b5d914e2a/admin

  • 08 Oktober 2017 - 22:27

    Hans Zwanenburg :

    Hallo Ineke, wij zagen jou reactie op onze intocht in Rome. Erg leuk

  • 08 Oktober 2017 - 22:35

    Hans Zwanenburg:

    Ik zag dat mijn reactie maar gedeeltelijk geplaatst is. Wat ik wilde zeggen is dat wij jou reis ook volgen via de blog. Het is een feest der herkenning. We wensen je nog veel wandelplezier toe en een veilige reis naar Rome. Buon Camino

  • 09 Oktober 2017 - 15:04

    Dick:

    Dag Ineke, ik zat net met de Times atlas en Italie voor mijn neus (ben bezig windeffecten langs de kust in kaart te brengen) en toen dacht ik ineens weer aan jou. Fijn dat het nog steeds goed met je gaat, ik merk aan je beschrijving dat je het toch wel weer leuk vind in de bergen hoewel je je moet inspannen. Maar, dat wordt beloond met mooie uitzichten en dat had je in de vlakte toch minder, niet? Ik ben heel benieuwd hoe je Florence straks gaat vinden, dat lijkt me toch zo'n mooie stad. Veel plezier op je bergpaadjes!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ineke

Actief sinds 06 Mei 2017
Verslag gelezen: 323
Totaal aantal bezoekers 37411

Voorgaande reizen:

06 Mei 2017 - 31 December 2017

Lopen naar Rome

Landen bezocht: