THUIS EN LAATSTE BLOG - Reisverslag uit Houten, Nederland van Ineke Dorresteijn - WaarBenJij.nu THUIS EN LAATSTE BLOG - Reisverslag uit Houten, Nederland van Ineke Dorresteijn - WaarBenJij.nu

THUIS EN LAATSTE BLOG

Blijf op de hoogte en volg Ineke

20 November 2017 | Nederland, Houten

Het lijkt op deze site of ik nog in Rome ben, maar al vanaf woensdag thuis hoor. Met het vliegtuig, in tweeeneenhalf uur een afstand overbrugd waar ik drie maanden te voet over gedaan heb! Ben dan ook nog aan het acclimatiseren, haha.

Toch had ik in de nevel en kou en op de fiets onwillekeurig een grote glimlach om de mond. Wat een heerlijkheid en luxe hier, fietsen, schoon, groen, winkels waar ik alles kan kopen, veilig, alles geregeld. In huis ook: wat een mooie badkamer en onwijs veel keukenkastjes, ik moest gewoon zoeken! Tja, alles is relatief.

Zoeken doe ik ook nog naar mijn ritme, geen werk meer, zo gek. Wat ga ik als doener doen. Natuurlijk alle mensen opzoeken, alles wat er ligt na drie maanden afhandelen, kijken wat er op mijn pad komt. Vooral dat laatste. In december wil ik gaan schrijven, onderwerp is er, de rest nog vaag, dat komt al doende.

En wat heeft deze Rome-tocht me opgeleverd. Dat komt langzaam, langzaam boven. Een prachtige ervaring, mooie ontmoetingen, zeker, maar meer dan dat. Of ik veranderd ben? Dat kunnen anderen beter bepalen. Ik zelf ervaar meer rust en stilte. Ik weet het eigenlijk niet, lekker heldere conclusie haha.

Tot slot de eindstand van de crowdfunding, dat waar ik ook voor gelopen heb. We komen op bijna 1700 euro uit, een prachtig resultaat waar ik iedereen namens de GAP year studenten van Yabonga zeer voor wil bedanken!! Jullie zijn in een woord kanjers.

Het laatste bedankje voor Paul, onze kids, familie en alle vrienden, bekenden, onbekenden en pelgrims voor de reacties die me vooral op de moeilijke momenten gesteund hebben.

Dit is dan de laatste blog. Liefs en groeten. Ineke


  • 20 November 2017 - 22:59

    Janbaars:

    Dag,Ineke mijn broer Herman vertelde mij over je voetreis, en stuurde je reisverslag gisteren avond naar

    mij door, ik was van plan om op tijd naar bed te gaan ,maar jou boeiend verslag heeft er 2uur van gemaakt. De menselijke voet, bestaat uit 26 afzonderlijke beenderen,33 gewrichten,107 ligamenten,en 19 spieren en pezen waarmee de bijzondere ingewikkelde bewegingen gemaakt worden om te kunnen lopen, heb ik gelezen. maar dat moet wel aangestuurd worden door een sterke en vasthoudende geest lijkt mij , Nou dat heb je op een overtuigende manier laten zien Ineke ,een geweldige prestatie die een groot respect afdwingt Bedankt voor je boeiende verslagen en leg al die voetonderdelen maar even te rusten. Groet van Yt Bakker en Jan Baars.

  • 25 November 2017 - 09:27

    Ria:

    Mooi, nog een laatste blog en een laatste groet.
    Ook van mijn kant een hartelijke groet en dank voor al je mooie verhalen.
    Ik heb ervan genoten.
    Ik wens je alle goeds.
    Liefs, Ria

  • 01 December 2017 - 20:12

    Jannet:

    Beetje laat maar ik heb op een hele bijzondere manier genoten van je reis.
    Liefs, Jannet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ineke

Actief sinds 06 Mei 2017
Verslag gelezen: 3500
Totaal aantal bezoekers 37185

Voorgaande reizen:

06 Mei 2017 - 31 December 2017

Lopen naar Rome

Landen bezocht: