Met Miriam in Bologna - Reisverslag uit Bologna, Italië van Ineke Dorresteijn - WaarBenJij.nu Met Miriam in Bologna - Reisverslag uit Bologna, Italië van Ineke Dorresteijn - WaarBenJij.nu

Met Miriam in Bologna

Blijf op de hoogte en volg Ineke

07 Oktober 2017 | Italië, Bologna

Dit is toch zó leuk! Om na al die weken een bekend gezicht te zien. Miriam in Bologna te ontmoeten, naar haar b&b te gaan, rugzak af, genieten. Aardige gastvrouw Beatrice is onder de indruk van mijn tocht, hoewel ze zelf zo'n beetje de hele wereld heeft bereisd.

Miriam en ik praten bij, drinken thee, zoeken een route uit voor vandaag, want lopen willen we wel ha. En daar gaan we, dwars door de stad met een klimmetje naar de basiliek San Luca. Mooooi. En het is prachtig weer.

Het levert alles bij elkaar toch nog 23 km op, want we besluiten ook terug te lopen, treinkaartjes voor morgen te gaan kopen, de prachtige kerken in en uit en oh ja, wat boodschappen.

Vanavond uit eten, nog meer kopjes thee en uitzakken op de bank. Hèhè, heerlijk dus.

• 08 Oktober 2017 - 00:53

Paul:

Lieve Pien en Miriam, wat een mooi moment om samen Bologna te bekijken en een stuk van de route samen op te lopen. Fijn om te lezen dat het aanwezig zijn van Miriam voor Ineke een geweldige steun, stimulans is voor de laatste fase van de tocht naar Rome. Veel plezier samen. XPaul

• 08 Oktober 2017 - 12:17

Joham,martin,frans,sven,paul:

Na een mooi weekend samen trekken we vandaag de deur van Quiet Corner achter ons dicht.Was heel gezellig met ons samen;herinneringen opgehaald, politiek besproken wereldwijd en 2 indrukwekkende films bekeken en besproken. Kortom echt mannenweekend en weer gevoelens dat dit toch wel iets heel bijzonders is. Paul zoals gebruikelijk een uitmuntende gastheer.
    Veel succes nog met de laatste etappes veel devotie
    namens ons vijven, big hug Johan