Koblenz - Reisverslag uit Boppard, Duitsland van Ineke Dorresteijn - WaarBenJij.nu Koblenz - Reisverslag uit Boppard, Duitsland van Ineke Dorresteijn - WaarBenJij.nu

Koblenz

Blijf op de hoogte en volg Ineke

09 Augustus 2017 | Duitsland, Boppard

Langzaam zakken we de Rijn af. Vandaag 25 km naar Koblenz, daar waar Moezel en Rijn samenkomen bij de Deutsche Ecke.

Voor het eerst sinds dagen weer de heuvels in, de afwisseling maakt het steeds nieuw en fris. En behalve de bramen zijn nu ook de pruimen rijp, lekkkerrrr.

Koblenz wacht op Angela Merkels bezoek en de zomerfeesten, alles wordt opgebouwd en opgepoetst. De Deutsche Ecke is druk bezocht, volop toeristen per fiets, bus of boot. En te voet natuurlijk, zoals wij die met lompe schoenen de trappen op klossen voor opnieuw een fantastisch uitzicht.

Wolkenvelden, wat zon en 22 graden lardeerden dit alles.

• 09 Augustus 2017 - 23:50

Veronica Verhees:

Ha lieve Ineke en Paul,

Nou, ik heb jullie gevonden hoor. Leuk om via foto's en reisverslagen een impressie te hebben van jullie pelgrimstocht. Ik heb zelf een jaar of 15 geleden een week of 3 gewandeld langs de route naar Santiago de Compostella en bewaar daar geweldige herinneringen aan. Die komen nu weer boven als ik jullie verslagen lees.
    Nog paar daagjes samen......Enjoy!!
    Alle liefs Veronica

• 10 Augustus 2017 - 08:51

Cilia:

Hoi ! Jullie gaan lekker daar...ik maak een diepe buiging....pffft... en er gaat nog veel komen. :-))

Leuk de foto in de spiegel van de kledingkast. XxX

• 10 Augustus 2017 - 08:52

Ria:

Al in Koblenz; duidelijk dat je niet zwemmend daar bent gekomen.
    Wel met lompe schoenen te voet. Lang leven het wandelen!
    Een groet.