Mooi met regen - Reisverslag uit Boppard, Duitsland van Ineke Dorresteijn - WaarBenJij.nu Mooi met regen - Reisverslag uit Boppard, Duitsland van Ineke Dorresteijn - WaarBenJij.nu

Mooi met regen

Blijf op de hoogte en volg Ineke

10 Augustus 2017 | Duitsland, Boppard

Het regende 28 km lang. Alles nat. Maar mooooi! Dit stuk Mittelrhein land hoort bij het Unesco Erfgoed. Zelfs in de regenmist is dat te zien. Zie foto's.

De laatste dagen met Paul. We hebben het goed, praten niet zoveel meer. Het wordt stiller, zeker vHet regende 28 km lang. Alles nat. Maar mooooi! Dit stuk MittelRijn land hoort bij het Unesco Erfgoed. Zelfs in de regenmist is dat te zien. Zie foto's.

De laatste dagen met Paul. We hebben het goed, praten niet zoveel meer. Het wordt stiller, zeker vóór Paul zijn koffie heeft gescoord :-). Ga hem natuurlijk missen, zal wennen zijn. Ben benieuwd.
We lezen de Five love languages samen, van Gary Chapman, mooi hoor.
Gisteravond de African Queen uit 1951 gekeken, ook leuk, dat soort dingen....

Enfin, 30 tot 40 mm regen gevallen, schat ik..Wat is dit collega's? Agesnoerd laag, golf in het front, stabiele warmtefrontgolf ??? Whatever...ik loop naar het hogedrukgebied, als het blijft liggen tenminste! En het noodweer in Oostenrijk heb ik gelukkig gemist. Bofvogel.

• 10 Augustus 2017 - 19:38

Bernard:

Hoi Ien,

Je hebt last van een heuse koude put. Deze speelt ook morgen nog op en zaterdag volgt een koufront. Daarna een paar dagen beter weer.
    Sterkte ermee!

Groetjes,
    Bernard

• 10 Augustus 2017 - 20:33

Ineke Dorresteijn:

Dankje bernard ! Gaat lukken. Mijn weerapp geeft morgenoverdag redelijk droog weer. Lets see...

• 11 Augustus 2017 - 08:00

Cilia:

Oeps....echt even afzien daar met al die nattigheid..brrrrr

Je telefoon is zelfs van slag... Hahaaa lekker vaak kunnen lezen hoe nat de dag was. ;-))

Kusssss en SUCCES !