Middagregen - Reisverslag uit Boppard, Duitsland van Ineke Dorresteijn - WaarBenJij.nu Middagregen - Reisverslag uit Boppard, Duitsland van Ineke Dorresteijn - WaarBenJij.nu

Middagregen

Blijf op de hoogte en volg Ineke

08 Augustus 2017 | Duitsland, Boppard

Vroeg vertrokken, maar toch....... uiteindelijk in de regen beland.
Langs de Rijn een heel ander pad dan gisteren. Geen asfalt met fietsers, maar smal graspad langs hoge muur met de hogerop gelegen autoweg.
Haast niet voor te stellen dat in de winter het water tot de autoweg kan staan. Toch gebeurt dat wel volgens de diverse bordjes, bv in 1882 als max, maar ook in 1926 en recentelijk in 88 & 93. Jaja, zo leer je heel wat...

Gisteravond zelfs een indrukwekkende docu gekeken over de brug bij Remagen, strategisch punt in WO2. Getipt door Tip ( met dank :-)) en toen we daar liepen deden we (ik dus) wie m t eerst zou zien, die kreeg n mooie kus. Ik wilde winnen, dus hollen om voorbij de bocht te kijken. Geen brug te bekennen. Blijkt ie er niet meer te zijn, jammer he.

Opvallend vandaag: het vele vuilnis op de route van 15 km, wc potten en al. Maar ook vele heerlijke bramen onderweg.
Nu de zon en 18 graden.