Hotel Monti Towers - Reisverslag uit Borghetto, Italië van Ineke Dorresteijn - WaarBenJij.nu Hotel Monti Towers - Reisverslag uit Borghetto, Italië van Ineke Dorresteijn - WaarBenJij.nu

Hotel Monti Towers

Blijf op de hoogte en volg Ineke

28 September 2017 | Italië, Borghetto

Dit hotel is zijn naam eigenlijk niet waard. Slecht onderhouden en het meubilair is een allegaartje, meest uit de vijftiger jaren. Het dorpje is net zo vervallen en aan de bar hier drinken de verlopen locals een glas.

Ik wacht tot de wame keuken om 7 uur open gaat en hou mijn hart vast voor de kwaliteit van het eten! Mijn kamer ligt drie hoog achter, arme benen als ik na 30 km de klim maak. Mijn kamer is uberklein, met douchecabine in de hoek gepropt, gammel toilet op de gang.

Ach, het is maar voor één nachtje, het douchewater is warm en als de hond vannacht niet te veel blaft, zal ik wel lekker slapen. Een pelgrim heeft niet zoveel nodig. De baas is trouwens heel vriendelijk, zijn dochter pakte gelijk mijn ID af. Nog niet eerder meegemaakt.

Enfin, morgen een fikse klim naar 1000 meter waar ik best tegenop zie. Daarna twee dagen met de langzame afdaling naar Verona waar ik twee nachten slaap. Kon onderweg naar Verona op dat stuk geen overnachting vinden en zal een stuk moeten bussen. Nieuw avontuur, ben benieuwd. Ciao!

  • 28 September 2017 - 19:47

    Ewoud Faber:

    Peter, Mareike en ik wensen je een goede voortzetting. Leuk om te volgen. Echter bussen kan niet. Je mag niet smokkelen. haha. Leuk dat je nu ook dichtbij het Gardameer bent. Bezoek eens Bardolino, Lazise en Perschiera. leuke plaatsjes zijn dat, maar Verona is ook ontzettend mooi.

    Groetjes van Peter, Mareike en Ewoud.

    Tot een volgende keer.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ineke

Actief sinds 06 Mei 2017
Verslag gelezen: 303
Totaal aantal bezoekers 37254

Voorgaande reizen:

06 Mei 2017 - 31 December 2017

Lopen naar Rome

Landen bezocht: