Eigen route - Reisverslag uit San Michele all'Adige, Italië van Ineke Dorresteijn - WaarBenJij.nu Eigen route - Reisverslag uit San Michele all'Adige, Italië van Ineke Dorresteijn - WaarBenJij.nu

Eigen route

Blijf op de hoogte en volg Ineke

25 September 2017 | Italië, San Michele all'Adige

Mijn energie lag vandaag in de horizontale afstand en niet vertikaal. Zo heb ik de eerste forse klim geskipped en ben langs een rustige lage weg naar het eerste dorp op de route gelopen.

Kreeg alleen natte schoenen (niet meer waterdicht) door het hoge natte gras op sommige stukken. Naja, dat droogt wel. Vervolgens heb ik het hele laatste stuk ook aangepast: de bochten eruit!

Op mijn app gelopen. Langs de rivier de Adige en soms stukken snelweg op een hoog en breed voetpad de rest. De rivier stroomt rustig mee naar de zee en ik heb vrolijk naar wegwerkers en toeterende auto's gezwaaid.

Dat alles leverde toch nog 28 km op, maar minder dan ik had berekend

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ineke

Actief sinds 06 Mei 2017
Verslag gelezen: 230
Totaal aantal bezoekers 37265

Voorgaande reizen:

06 Mei 2017 - 31 December 2017

Lopen naar Rome

Landen bezocht: