TERUGBLIK ZESDE WEEK - Reisverslag uit Bad Faulenbach, Duitsland van Ineke Dorresteijn - WaarBenJij.nu TERUGBLIK ZESDE WEEK - Reisverslag uit Bad Faulenbach, Duitsland van Ineke Dorresteijn - WaarBenJij.nu

TERUGBLIK ZESDE WEEK

Blijf op de hoogte en volg Ineke

10 September 2017 | Duitsland, Bad Faulenbach

Enige weemoed, want na zes weken en zo'n 1000 kilometer lopen neem ik afscheid van Duitsland. Goed gehad hier. De E8 en de Romantische Strasse hebben me tot hier gebracht en me voorbereid op Oostenrijk en de Alpen. Ik ga nu de Via Claudia Augusta volgen.

Zoals de naam al doet vermoeden een oude Romeinse weg die me via de Fernpas en de Reschenpas tot het Italiaanse Trento brengt. Beetje zorg over hoe dat gaat, want mijn onvolprezen app Osmand toont de route niet of nauwelijks. Dat betekent heel goed opletten, lezen en bij twijfel maar gokken. Iejek, nada leuk.

Enfin, de rustdag bijna voorbij, de regen is gestopt, ik heb veel zin om morgen te gaan lopen! Het lijkt erop dat ik ook makkelijker overnachtingen kan regelen, de 25 ! telefoontjes die ik voor deze stek moest regelen behoren hopelijk tot het verleden. Hoera !

Tot slot, de crowdfunding voor Yabonga ging deze week prima. Giften van T, R en K en een toezegging van M. Plus een als ik in Rome aankom. We zitten nu op 385. Dank!! En ga zo door!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ineke

Actief sinds 06 Mei 2017
Verslag gelezen: 251
Totaal aantal bezoekers 37406

Voorgaande reizen:

06 Mei 2017 - 31 December 2017

Lopen naar Rome

Landen bezocht: