TERUBLIK DERDE WEEK - Reisverslag uit Miltenberg, Duitsland van Ineke Dorresteijn - WaarBenJij.nu TERUBLIK DERDE WEEK - Reisverslag uit Miltenberg, Duitsland van Ineke Dorresteijn - WaarBenJij.nu

TERUBLIK DERDE WEEK

Blijf op de hoogte en volg Ineke

21 Augustus 2017 | Duitsland, Miltenberg

De dagen vliegen voorbij, al drie weken onderweg en zo'n 500 km in de benen. Het gaat goed, nog maar 2000 te gaan haha.

In de afgelopen week aan gewend geraakt alleen te lopen. Eigen tempo, eigen pauzes, eten net zo. Mis wel mijn maatje op de moeilijke momenten en een praatpaal. Tja, elk voordeel heb se nadeel, of was het andersom.

Uitgeprobeerd hele lange routes te vermijden en halve rustdag te nemen. Dat bevalt. Nu lijk ik wat meer aan te kunnen, zeker bij de vlakke routes. Voeten zijn gespierder, als dat kan, lijk iets afgevallen, maar kan ook vochttekort zijn. Voel me goed in ieder geval.

De overnachtingen lukken tot zover, dank Noud en Paul ! bij sommige hobbels. Gelukt bij het klooster Noud! Afgelopen nacht doorwaakt dankzij gezelschap van muizen, brrrr. Spinnen oke, maar muizen.... Ook al zeg ik tegen mezelf dat zij banger zijn dan ik, helpt amper. Hoe transformeer je zo'n absurde oerangst? Iemand een idee ?

De crowdfunding komt langzaam op gang, twee giften deze week, dankzij GJ en J. Super! Wie volgt deze week? De stand is nu 229 euro, wie biedt...

So far, so good. Heerlijk al die support, voel me rijk met de mensen die me volgen, dankbaar dat ik dit kan doen. Soms raakt me onderweg de schoonheid van bossen, velden, dieren, wolken. Dan moet ik ook denken aan vluchtelingen, armoede, honger, geweld. Zo'n tegenstelling, dat alles in een wereld.

  • 21 Augustus 2017 - 13:22

    Paul:

    Het was een fijn weekend om met Ineke nog twee dagen op te lopen. En ook mooi stadje Michelstadt bekeken waar net een feest gaande was.
    Door prachtige bossen en valleien gelopen samen en genieten van elkaars gezelschap.
    Nu is het de beurt aan anderen om met Ineke een stukje op te lopen.
    Of haar te steunen met haar crowdfunding voor Yabonga.nl
    Veel succes lieve Pien!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ineke

Actief sinds 06 Mei 2017
Verslag gelezen: 251
Totaal aantal bezoekers 37263

Voorgaande reizen:

06 Mei 2017 - 31 December 2017

Lopen naar Rome

Landen bezocht: