GPS perikelen - Reisverslag uit Bürgstadt, Duitsland van Ineke Dorresteijn - WaarBenJij.nu GPS perikelen - Reisverslag uit Bürgstadt, Duitsland van Ineke Dorresteijn - WaarBenJij.nu

GPS perikelen

Blijf op de hoogte en volg Ineke

21 Augustus 2017 | Duitsland, Bürgstadt

De dag begon vroeg, om half 8 was ik aan de wandel. Beetje fris nog, maar heerlijk stil en fit om te lopen. De beste uren van de dag voor mij.

Zonder beschrijving 22 km gelopen. Alleen op de markeringen, gele vierkanten, ging het vandaag prima. Handje vrij ook om aan de rugzak te sjorren, en alleen bij grote twijfel even de telefoon checken.

Dan heb ik ook nog een Garmin GPS in de zak, gekregen voor mijn verjaardag, mooi dingetje. Die is veel beter weerbestendig, zeker waar, en houdt het langer uit. Dat laatste valt wat tegen, hij is eerder leeg dan mijn telefoon waarvoor ik ook nog een powerbank meesjouw (een keer gebruikt).

Met de GPS ben ik niet handig helaas, af en toe loopt ie vast en ik weet niet waarom. Ben er ook niet in geslaagd de routes te downloaden, zodat ik nu elke dag de bestemming intoets en dan in ieder geval alle gegevens vastgelegd kunnen worden.

Best leuk, je ziet je afstand, gemiddelde snelheid, tijd, hoeveel gestegen en gedaald, en surprise, hoeveel calorieën je verbruikt hebt (soms 1000) En thuis kun je alle gegevens op de computer zetten en optellen, middelen etc.

Goed idee toch. Maar ook dat vastleggen gebeurt niet altijd door eerder genoemde storingen die ik niet begrijp.

Enfin, ben er toch blij mee, als ie t doet. En ik kom wel in Rome met alles wat ik heb. No worries.

Heerlijk wandelweer vandaag, twee klimmetjes, easy, en bijgegeten na supermarkt bezoek (drie kilo afgevallen zag ik op de weegschaal, dat hoef ik gelukkig niet mee te sjouwen ha).
Aardige gastheer heeft pot thee voor me gezet, dat is met een douche ultiem genot. Punt.

  • 21 Augustus 2017 - 20:36

    Jannet:

    Lieve, laat de cijfertjes los, geniet van je tocht. Thuis komen doe je toch wel, relax! Deze tocht zal, ook als je het over doet, nooit meer het zelfde zijn. Geniet!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ineke

Actief sinds 06 Mei 2017
Verslag gelezen: 317
Totaal aantal bezoekers 37192

Voorgaande reizen:

06 Mei 2017 - 31 December 2017

Lopen naar Rome

Landen bezocht: