De tweede dag... - Reisverslag uit Swolgen, Nederland van Ineke Dorresteijn - WaarBenJij.nu De tweede dag... - Reisverslag uit Swolgen, Nederland van Ineke Dorresteijn - WaarBenJij.nu

De tweede dag...

Blijf op de hoogte en volg Ineke

07 Mei 2017 | Nederland, Swolgen

Iets meer uitleg over wat ik deze week doe...
Ik loop, met Paul, deze week van Groesbeek naar Aken, zo'n 200 km, als eerste stuk en als voorbereiding voor als ik op 31 juli voor drie maanden echt vertrek naar Rome. Een wandeltocht van zo'n 2500 km, meest alleen, maar mogelijk wandelt er wel een vriend of vriendin een stukje mee. Paul, mijn man, heeft in augustus een paar weken vakantie en zal het eerste stuk meelopen door Duitsland.

En dan vandaag, tweede dag en het ging al iets relaxter. Afstand van ruim 25 km en helemaal goed gelopen! Wel veel tijd kwijt met reizen vanuit Houten naar eindpunt van de dag, daar een auto neerzetten en dan naar het beginpunt van de etappe karren. Dus de start is niet al te vroeg helaas. Ook aan het eind moet er weer een auto verplaatst worden. Heel luxe allemaal, maar kost wel tijd natuurlijk. Voordeel is de badkamer, eigen eten (onderweg een kilo asperges gescoord) en het heerlijke bed, ha.
Morgen gaan we van Swolgen naar Venlo en slapen daarna in mijn caravannetje in Limburg. Dat is dichterbij en ik hoop wat sneller.

De route was mooi, gisteren hadden we veel meer hoogteverschillen en zagen we zelfs de bult van Munsterland. Vandaag wat vlakker, maar zeker zo mooi met beekjes, vennetjes en kapelletjes. En het is zo'n prachtig seizoen met dat lichte lentegroen! En last but not least: ik heb mijn eerste stempel op de pelgrimspas (zie foto).


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ineke

Actief sinds 06 Mei 2017
Verslag gelezen: 308
Totaal aantal bezoekers 37269

Voorgaande reizen:

06 Mei 2017 - 31 December 2017

Lopen naar Rome

Landen bezocht: