De eerste etappe - Reisverslag uit Afferden, Nederland van Ineke Dorresteijn - WaarBenJij.nu De eerste etappe - Reisverslag uit Afferden, Nederland van Ineke Dorresteijn - WaarBenJij.nu

De eerste etappe

Door: ineke

Blijf op de hoogte en volg Ineke

06 Mei 2017 | Nederland, Afferden

Vandaag de eerste stappen op het pad naar Rome! Met Paul vanuit Groesbeek naar Afferden, 26 km. Dat waren er wel 30 door een paar keer fout lopen. En dat op het Pieterpad met de beste kaarten, routebeschrijvingen en merktekens die de route aangeven. Jaja, het blijft opletten. Moe en voldaan met de auto huiswaarts gekeerd. Voeten doen pijn, maar ik weet: na een nacht slapen herstel ik meestal wel. Het was prachtig weer. Droog, zon en heerlijke temperatuur, zo wil ik het wel alle dagen !
Morgen de tweede dag, te beginnen met een pastoriebezoek in Afferden, want ik wil een paar stempels voor mijn pelgrimspas, om te laten zien aan de paus in Rome, grapje, zodat ik mijn certificaat krijg. Blijf een kind dat een diploma wil haha.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ineke

Actief sinds 06 Mei 2017
Verslag gelezen: 322
Totaal aantal bezoekers 37228

Voorgaande reizen:

06 Mei 2017 - 31 December 2017

Lopen naar Rome

Landen bezocht: