Een mindere dag - Reisverslag uit San Quirico d'Orcia, Italië van Ineke Dorresteijn - WaarBenJij.nu Een mindere dag - Reisverslag uit San Quirico d'Orcia, Italië van Ineke Dorresteijn - WaarBenJij.nu

Een mindere dag

Blijf op de hoogte en volg Ineke

22 Oktober 2017 | Italië, San Quirico d'Orcia

Verschil moet er zijn, vandaag was geen hoogtepunt. Weet niet precies waarom. Wolken voor de zon, een losse waakhond die ik op afstand moest houden. Veel wind op de heuvels, mijn noodfluitje ging zachtjes en spontaan af. Beetje hoofdpijn ook, alles bij elkaar.

En ook dat gaat weer voorbij. In het hostel komen pelgrims elkaar tegen. Ik blijk de snelste te zijn, ben ingelopen, zij starten net. Vier Fransen, twee Italianen, een Hollandse. Allemaal bij elkaar op de slaapzaal dit keer. Zij gaan laat uit eten. Ik maak gebruik van de keuken, luxe.

Beetje voorbereiden op de komende dagen, lange etappes van meer dan 30 km, morgen een klim naar 800 meter. Gaat lukken. De krant lezen en blog maken. Contact met thuisfront en dan is de dag voorbij. Buene notte!

Tot slot:
De crowdfunding heeft deze week een impuls gekregen van L en H&A. Veel dank lieverds! We zitten nu op ruim 900 €. Nog twee weken te gaan voor ik in Rome ben !!

• 22 Oktober 2017 - 19:57

Noud Maas:

Neem voldoende eten en drinken mee als je morgen op weg gaat, Ineke.
    Je loopt nagenoeg de hele dag door een mooi, maar onbewoond gebied.
    Onderweg kom je precies één piepklein dorpje tegen (Gallina), waar je wat kunt eten en drinken.

Groeten,
    Noud