De Alpen te zien!! - Reisverslag uit Schongau, Duitsland van Ineke Dorresteijn - WaarBenJij.nu De Alpen te zien!! - Reisverslag uit Schongau, Duitsland van Ineke Dorresteijn - WaarBenJij.nu

De Alpen te zien!!

Blijf op de hoogte en volg Ineke

06 September 2017 | Duitsland, Schongau

Topdag tot nu toe en hopelijk de hele reis, 40 km gelopen! Van kwart over zeven tot kwart voor vijf. Hèhè. Moe van. Toch goed gelopen, ben tevreden. Heb het alleen op mijn heupen:-), van de aangehaalde buikriem die het gewicht op mijn schouders ontlast.

Kwam het bos uit rond twaalven, wat zie ik nu in de verte, is dat nou...., zijn het... nee toch, jawel hoor, de ALPEN. Lang naar uitgekeken, tegenop zien, letterlijk en figuurlijk een barrière waar ik over ga om in Rome te komen.

De hele dag langs de Lech gelopen, maar weinig gezien. Op het laatst nog een klim tot 798 meter en dan dalen naar Schongau. Vanochtend van een boerderij weg gegaan, nu in een appartementencomplex. Het kan verkeren....

Homemade food gehad, lekker hoor. De gastvrouw heeft me verwend ! Mijn volgende overnachtingen zijn met wat moeite ook geregeld, een pot thee op de kamer, ien is helemaal happy.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ineke

Actief sinds 06 Mei 2017
Verslag gelezen: 259
Totaal aantal bezoekers 37193

Voorgaande reizen:

06 Mei 2017 - 31 December 2017

Lopen naar Rome

Landen bezocht: