TERUGBLIK VIERDE WEEK - Reisverslag uit Bernau, Duitsland van Ineke Dorresteijn - WaarBenJij.nu TERUGBLIK VIERDE WEEK - Reisverslag uit Bernau, Duitsland van Ineke Dorresteijn - WaarBenJij.nu

TERUGBLIK VIERDE WEEK

Blijf op de hoogte en volg Ineke

28 Augustus 2017 | Duitsland, Bernau

Kom steeds meer in een ritme. In de ochtend vroeg op, alles in orde maken, ontbijt en dan het harnas aan de voeten. Op pad en meestal raak ik al gelijk de weg kwijt ha. Dat brengt mijn aandacht dan gelijk waar ie hoort, bij de route en de markeringen ! Zoals teacher Dr. Marc Gafni (waarover later meer) zegt: we all make mistakes, but we make them in the right direction.

De afgelopen week veel kilometers gemaakt, toch gaat het allemaal niet zo hard. De vele bochten, het klim- en daalwerk, net even mis lopen, de overnachtingsplekken, het kost allemaal tijd. En ik ben helaas nog niet zover dat het me niks uitmaakt, :-). Vertrouwen, geduld; ik mag nog een tijdje oefenen gelukkig.

De Romantische Strasse is heeeel mooi. Beieren is mooi, Duitsland is mooi. Met mijn schoolduits kom ik een heel eind, mensen zijn superaardig, het eten is prima, het weer lekker zomers, helemaal goed. Italie zal een ander verhaal worden denk ik, de verhalen over de wilde honden alleen al. Zal ik nou toch een dazer aanschaffen of niet.... Wel , eerst hier en nu.

Dat is waar ik het ook voor doe: de kids van Yabonga. De empowerment training van 2018 wordt van 19/23 maart! Net vastgesteld door Garth van Yabonga Kaapstad en mijzelf. We kunnen nog fondsen gebruiken voor het verblijf en eten bij het Christian Brothers Centre in Stellenbosch waar ik de training ga geven.

De crowdfunding heeft de afgelopen week niets opgeleverd Deze week nieuwe kansen voor de kilometers die ik loop! Gisteren 32 gelopen! Wie oh wie beloont dat ?

Danke und Gruss Gott vanuit Dinkelsbuhl !



  • 28 Augustus 2017 - 13:13

    Paul:

    Lieve Pien, fijn om je verslag te lezen over waar het allemaal om gaat. Jouw ervaringen hoe je dingen doet en het grotere doel nl de gap-year jongeren een mooi empowerment week bieden. Het gaat lukken om meer gulle gevers te vinden daar ben ik van overtuigd. Hou vol en veel plezier tijdens het bezoek van Roos en Bob. Hug Paul

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ineke

Actief sinds 06 Mei 2017
Verslag gelezen: 263
Totaal aantal bezoekers 37232

Voorgaande reizen:

06 Mei 2017 - 31 December 2017

Lopen naar Rome

Landen bezocht: