Zwemmen - Reisverslag uit Wittum, Duitsland van Ineke Dorresteijn - WaarBenJij.nu Zwemmen - Reisverslag uit Wittum, Duitsland van Ineke Dorresteijn - WaarBenJij.nu

Zwemmen

Blijf op de hoogte en volg Ineke

26 Augustus 2017 | Duitsland, Wittum

Dat is geluk. Tegenover mijn Gasthaus is een prachtige natuurzwemplaats in het bos. Als ik om half twee verhit aankom, kan ik na de douche en was gaan zwemmen en relaxen. Wow, dat is genieten!

Hele grote plas met een fijne sfeer. Het is vrij rustig met een gemixed publiek. Families, ouderen, jongeren en een aardige vrouw die ijs en drankjes verkoopt. Ik val zelfs even in slaap.

De supermarkt is op een mooie korte wandeling. Ik sla in, want morgen zijn de winkels dicht, als ik ze al tegen zou komen. Met dit warme weer zijn salades favoriet, en humus en vette kwark en Turkse yoghurtdrankjes en noten en chocola en tomaten. De Duitse winkels zijn goed voorzien ha.

Naast het gasthaus springen de vissen een halve meter boven de vijver en blaten en grazen de schapen in de tuin. Echt landelijk.
Nog geen bui gehad, zag wel Castellanus wolken (voorbode van onweer). Mijn weerapp geeft morgen een onweersbui, wie weet.

Voorlopig was het zonnig en warm met 30 graden. Heel Beieren houdt tot half september nog vakantie, heel verstandig.

  • 27 Augustus 2017 - 09:56

    Louis:

    Hoi Ineke,
    Heerlijk even ontspannen in natuurbad?
    Heerlijk bij die drukkende hitte.
    Ga zo even met Paul naar legermuseum...
    Hou je haaks!
    Gr Louis

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ineke

Actief sinds 06 Mei 2017
Verslag gelezen: 243
Totaal aantal bezoekers 37221

Voorgaande reizen:

06 Mei 2017 - 31 December 2017

Lopen naar Rome

Landen bezocht: