Odenwald, Hessen - Reisverslag uit Reichenbach, Duitsland van Ineke Dorresteijn - WaarBenJij.nu Odenwald, Hessen - Reisverslag uit Reichenbach, Duitsland van Ineke Dorresteijn - WaarBenJij.nu

Odenwald, Hessen

Blijf op de hoogte en volg Ineke

18 Augustus 2017 | Duitsland, Reichenbach

Vandaag in het Odenwald, deelstaat Hessen beland. Langgeleden met vriendin Cilia geweest, weetjenog Ciel! Zag Krumbach vlakbij, nooit gedacht hier langs te lopen op weg naar Rome, ha.

Het is wel weer klimmen, 380 m zwetend omhoog, poepoe. Maar dan heb je wel uitzicht, zie hopelijk foto.
Heb voor vandaag een halve rustdag gepland, gisteren ook, dat bevalt beter dan een hele, dan verveel ik me.

Dan iets over eten en drinken. Een jaar of drie nu ben ik aan de low carb, high fat. Eerst heel streng, nu wat losser, maar bevalt heel goed, voel me veel fitter.

Op reis is dat een stuk lastiger dan thuis. Eet al geen vlees, dan ook nog geen brood, aardappel en rijst...
Het begint al bij het Duitse ontbijt dat traditioneel bol staat van brood en vleesbeleg. Oh ja, ook geen koffie, danke. Dus ei, kaas, yoghurt zonder zoet. Melk , thee allemaal goed. En het allerlekkerst vind ik de kwark met 40% vet, uberlekkerrrr. Hebben ze in Nederland niet eens.

Op een warme lange wandeldag drink ik wel drie liter, of meer. En een keer, ja echt want ik ben ook niet van de alcohol, heb ik een halve liter ! witte wijn met sprudelwasser op, heeeerlijk. Gelukkig was het hotel niet ver....

So far, so good op deze warme, droge dag met geregeld zon.


  • 19 Augustus 2017 - 07:47

    Cilia:

    HOI INEKE, Klik vanochtend jouw pagina aan...zie ik Odenwald staan....dacht meteen aan onze vakantie daar. Jagermeister beelden doemde op, weet jij dat nog? Daarna altijd een hekel gehad aan die geur.
    Ha haaaa Alle Krumbach herinneringen komen terug.....

    Oké, terug naar het heden, weer thuis na Zuid Limburg. Het was er weer prachtig en we hebben geboft met het weer daar. Hier nu 15 graden en een dikke regen bui.....brrrr Sterkte met je volgende afstand, geniet en hopelijk niet al TE warm daar. LIEFS !!! XxX

  • 19 Augustus 2017 - 19:10

    Ineke Dorresteijn:

    Jazeker weet ik dat nog! Lust ook geen jagermeister ha. Xxx i

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ineke

Actief sinds 06 Mei 2017
Verslag gelezen: 350
Totaal aantal bezoekers 37243

Voorgaande reizen:

06 Mei 2017 - 31 December 2017

Lopen naar Rome

Landen bezocht: