Kroegtijger - Reisverslag uit Vetralla, Italië van Ineke Dorresteijn - WaarBenJij.nu Kroegtijger - Reisverslag uit Vetralla, Italië van Ineke Dorresteijn - WaarBenJij.nu

Kroegtijger

Blijf op de hoogte en volg Ineke

28 Oktober 2017 | Italië, Vetralla

De laatste dagen ben ik drie keer per dag in de Italiaanse bar te vinden! Om te ontbijten, na de wandeling en vóór het eten. Het is echt Italiaans, met alles wat je nodig hebt aan eten en drinken. En ook belangrijk, met goede openingstijden. Nooit gedacht een kroegtijger te worden, haha.

Het was weer een mooie dag, met drie pelgrims lopen we op, tot nu toe zelfde route, zelfde dag in Rome. Soms lopen we eigen tempo, meestal bij elkaar, en de pauzes nemen we samen. Soms stil, dan weer gesprekken, over de tocht, onszelf, ervaringen uitwisselen.

Brabantse Carla is een ervaren pelgrim en ook vanuit Nederland gelopen, route via Frankrijk. Leuk om uit te wisselen. Franse Michel is 72 jaar, echt een kanjer die vanuit Siena naar Rome loopt. Psychiater en verhalenverteller, leuke vent. Drie heel verschillende mensen, door 'toeval' op hetzelfde pad.

Nu in een Benedictijner klooster met zusters waar we straks een maaltijd krijgen. Verzorgde kamers, ook fijn. Zo is dit dan het laatste weekend dat ik loop. Goed gevoel over, va bene!

• 28 Oktober 2017 - 23:28

Herma:

Recht zo die gaat....

• 29 Oktober 2017 - 00:25

Paul:

Zo fijn om te lezen dat je het goed hebt met je medepelgrims.

• 29 Oktober 2017 - 08:35

Ria:

Ontmoeting met medepelgrims, van onschatbare waarde, zo is mijn ervaring.
    Op de foto is duidelijk te zien hoe heerlijk ontspannen jullie met elkaar omgaan.
    De laatste week; voor jou komt er een einde aan je prachtige tocht,
    maar voor je volgers ook.
    Een hartelijke groet

• 29 Oktober 2017 - 15:50

Pepi Boogaard:

Hoi Ineke,
    Je kent me niet, maar ik volg al een tijdje je verhalen.
    Erg leuk...
    Veel succes op het laatste stukje naar Rome.
    Pepi