Toch de zee gezien - Reisverslag uit Fiordini, Italië van Ineke Dorresteijn - WaarBenJij.nu Toch de zee gezien - Reisverslag uit Fiordini, Italië van Ineke Dorresteijn - WaarBenJij.nu

Toch de zee gezien

Blijf op de hoogte en volg Ineke

26 Oktober 2017 | Italië, Fiordini

Nu in Montefiascone, lijkt op fiasco, maar nee hoor. Hier zie ik namelijk de Middellandse Zee in de verte, toch nog! Helemaal happy, ha. Bovendien zit ik voor het eerst in een Italiaanse bar! Jaja, zo verleg ik heel wat grenzen, :-).

Okeeee, samen met Nederlandse Carla en Franse Michel, pelgrims voor wie dit gesneden koek is. En alles beter dan de aftandse slaapzaal en de werkelijk 100 jaar oude keuken waar nog geen bord te vinden is. Sorry hoor. Moest apart betalen voor gebruik keuken en werd afgebekt toen ik vroeg of er lucifers waren. Morgen gauw weer weg. Naja, is oke, ik ben ook wel eens chagrijnig.

Maar nu niet. Het oude gedeelte van de stad is prachtig, met een van de grootste kathedralen van Italie, op de berg, de Monte jawel.

De route was kort, 19 km, toch ben ik moe. Van de dagen ervoor met dertigers in de benen, denk ik. Of van drie maanden lopen, dat kan ook :-). Merk dat ik naar het einde toe leef. Zo gaat dat dan, hoewel ik het geweldig naar mijn zin heb, alles bij elkaar. Met keiharde Italiaanse rap op de achtergrond is dat het besluit.


  • 26 Oktober 2017 - 22:38

    Herma:

    Hey Ien, je hebt dé Carla, die steeds een dag voor je liep, volgens de gastenboeken, ingehaald !!!! Jullie kunnen heel wat ervaringen uitwisselen en samen "aanlopen", hi hi.
    Zet 'm op zuslief! Groetjes Herma.

  • 27 Oktober 2017 - 17:24

    Mieke & Rik:

    Hoi Ineke,
    De eindstreep komt inzicht! We volgen je van dag tot dag. We zijn iets te laat met het aantal KM tot de streep 78 of minder? Wij hebben besloten jou voor de laatste 100 km te sponseren voor € 1 de kilometer. Groetjes uit Doorn.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ineke

Actief sinds 06 Mei 2017
Verslag gelezen: 253
Totaal aantal bezoekers 37205

Voorgaande reizen:

06 Mei 2017 - 31 December 2017

Lopen naar Rome

Landen bezocht: