Beetje toerist - Reisverslag uit San Gimignano, Italië van Ineke Dorresteijn - WaarBenJij.nu Beetje toerist - Reisverslag uit San Gimignano, Italië van Ineke Dorresteijn - WaarBenJij.nu

Beetje toerist

Blijf op de hoogte en volg Ineke

18 Oktober 2017 | Italië, San Gimignano

In San Gimignano kun je niet anders dan alle pracht bewonderen. De torenhoge middeleeuwse gebouwen, de smalle oude straatjes, de fresco's in de kerken. Met open ogen, maarook m'n mond valt soms open. Wat vaardige mensenhanden toen al konden maken. Wow!

Herma scoorde drie smaken Italiaans ijs. Zelfs ik als non-ijsliefhebber proef de kwaliteit ervan. We slapen alweer in een enorm klooster, simpel maar doeltreffend. De Italiaanse mis om vijf uur eind middag is fijn om de rust en devotie te voelen. En elkaar vrede te wensen.

Op het plein voor onze optrek speelt een geweldige accordionist. Nog even genieten van de zon voor we ons terugtrekken. Morgen een lange wandeldag, onze benen doen het tot dusver goed, de spirit ook. En tante Anny, uw berichten komen dóór, leuk!

• 19 Oktober 2017 - 07:37

Cilia:

Goede Morgen Dames !!!

Vandaag een extra speciale dag... nu 1 x 63... Hmmmm beetje lastig ook, denk ik zomaar.

Gelukkig zijn de huidige communicatie middelen TOP, dus zal het allemaal wel dik in orde komen.

Fijn om nu samen met Herma te lopen, maakt het een stuk gezelliger. Ook wel weer rekening houden met.
    Das prima! Einzelganger zijn is heerlijk, maar op z'n tijd. :-))

Wens jullie een hele goede loop dag, zonder problemen en OP naar de volgende overnachting.
    Geniet maar lekker van al het moois om jullie heen. XxX

• 19 Oktober 2017 - 10:36

Ria:

Geen klimmen en klauteren, niet verdwalen, maar heerlijk genieten.
    Van prachtige architectuur, ijsjes en muziek. Hoe mooi kan deze tocht zijn.
    Maar nu toch weer een lange wandeldag; op naar Rome!
    Groet, Ria