Halverwege ! - Reisverslag uit San Valentino alla Mutta, Italië van Ineke Dorresteijn - WaarBenJij.nu Halverwege ! - Reisverslag uit San Valentino alla Mutta, Italië van Ineke Dorresteijn - WaarBenJij.nu

Halverwege !

Blijf op de hoogte en volg Ineke

18 September 2017 | Italië, San Valentino alla Mutta

Halverwege mijn tocht nu, en dat is blijkt nu geen makkelijke positie. Ik heb al heeeeel ver gelopen, tegelijkertijd heb ik nog nét zo'n afstand te gaan. Bovendien is het best koud op 1500 meter en ik ben al lang alleen.

Dat alles gezegd hebbende, gaat het hier juist om. Hoe doe ik dit, met open hart en zonder het weg te poetsen. Ik mis de mensen die ik liefheb, mijn keuken en de wasmachine, in die volgorde.

Tja, zo nu maar. Mooie loopdag gehad hoor. De Italiaanse grens over, daar is de pas ook, weinig spectaculair. Uren langs de mooie Reschensee gelopen en bijtijds, tijdens een licht hagelbuitje, in mijn warme onderkomen gearriveerd. Gelukkig een heel klein winkeltje voor de boodschappen, thee en taart in een Italiaans tentje. Oefen mijn Italiaanse woorden, leuk hoor.

Morgen dan naar het hoogste punt van deze reis, 1600 meter, misschien met wat sneeuw, want na deze verder droge dag, gaat het morgen weer nat worden. We zullen het zien, stap voor stap, dag voor dag.



  • 18 September 2017 - 18:45

    Corien Dorresteijn:

    Lieve zus. Ook al moet je nog heel veel kilometers.....je bent de grens gepasseerd. Wat ontzettend knap van je!! Heb bewondering voor je.
    Morgen een hele mooie wandel dag gewenst en geniet van het hoogste punt.
    En.....leuke foto! Liefs Corien





  • 19 September 2017 - 01:10

    Dick:

    Beste Ineke, knap zoals je de moeilijke dingen zo simpel kunt verwoorden! Gelukkig ga je de komende dagen veel dalen en wordt het geleidelijk warmer. Het is nog best mooi weer in de povlakte, vandaag nog 23 graden! Nog geen mist. Heel veel succes en houd vol! Groet, Dick

  • 19 September 2017 - 10:27

    Herma:

    Hey Ien
    Wat een luxe hè; ik zit hier op m'n luie gat te genieten van jouw mooie verhalen, belevenissen, plaatjes en filmpje(!).
    Dank je wel, lieve zus. Ga door en over 4 weken kom ik mee afzien....
    Groetjes Herma.

  • 19 September 2017 - 12:01

    Govind:

    Dag lieve Ineke, weer een grens overgegaan! En je gaat door, ik vind je heel dapper. Heel veel plezier. Liefs, Govind

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ineke

Actief sinds 06 Mei 2017
Verslag gelezen: 269
Totaal aantal bezoekers 37197

Voorgaande reizen:

06 Mei 2017 - 31 December 2017

Lopen naar Rome

Landen bezocht: