Lekker lopen - Reisverslag uit Biberbach, Duitsland van Ineke Dorresteijn - WaarBenJij.nu Lekker lopen - Reisverslag uit Biberbach, Duitsland van Ineke Dorresteijn - WaarBenJij.nu

Lekker lopen

Blijf op de hoogte en volg Ineke

03 September 2017 | Duitsland, Biberbach

Relaxte dag van zo'n 20 kilometer. Zonder zware rugzak en met de zussen in een rustig tempo de zuidwaartse opmars voortgezet. De gesprekken zorgen voor afleiding en voor ik het weet, zijn we op het einddoel aangekomen waar de zwagers al bivak hebben gemaakt. Nou ja, het Gasthaus dan. We worden met zelfgeplukte boeketjes ontvangen, de schatjes.

Lekker douchen, omkleden, de was en dan thee, bier, wijn en snacks. Ik kwiek en fit, de zussen moe en pijntje hier, pijntje daar. Maar de heldinnen hebben toch maar 20 km gemaakt, knap hoor!

Dan rest ons nog om al grappend en grollend en selfies makend lekker te eten, waarbij de zussen denken dat ik te weinig eet. Maar dat compenseer ik door me op de verse pruimentaart met slagroom te storten. Dat maakt gelijk een verpletterende indruk.

Enfin, koel en droog wandelweer met een zonnetje en stapelwolken. Als het 17 graden is geworden is het veel.

  • 06 September 2017 - 20:46

    Anny G.:

    Dag Ineke,

    Met jouw zussen en zwagers is het extra gezellig om te lopen. Het geeft jou weer energie om verder te gaan.
    Ik bewonder jouw inzet en doorzettingsvermogen. Geweldig!!!
    Lieve groet,
    Anny.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ineke

Actief sinds 06 Mei 2017
Verslag gelezen: 194
Totaal aantal bezoekers 37210

Voorgaande reizen:

06 Mei 2017 - 31 December 2017

Lopen naar Rome

Landen bezocht: