Zussen op bezoek - Reisverslag uit Genderkingen, Duitsland van Ineke Dorresteijn - WaarBenJij.nu Zussen op bezoek - Reisverslag uit Genderkingen, Duitsland van Ineke Dorresteijn - WaarBenJij.nu

Zussen op bezoek

02 September 2017 | Duitsland, Genderkingen

Eindelijk droog. Wat een opluchting! Ik kan vrolijk om de plassen heenlopen, aan alle kanten om me heen kijken zonder nat te worden, naar de Donau en de Lech, wow. Een korte loopdag vandaag, half rust, naar een Ferienwohnung. En daar is een KEUKEN, waar ik kan koken!. Verse groenten, jippie.

Nog beter, twee zussen Corien en Annemiek, komen met de zwagers naar me toe en lopen morgen een dagje mee. Uberleuk! Ik mag koken en doe boodschappen. Alles bij elkaar toch 16 km gelopen, maar dan heb ik ook wat.

Duits menu, met knodels en spatzels en wurst. En veeel groente. Helaas is mijn soep veel te zout geworden. Jaja, een maand niet koken en het mislukt al. Uiteindelijk eten we gezellig aan de banktafel en gaat het bijna allemaal op.

Morgen naar Biberbach, of all places, en het schijnt dat de zon gaat schijnen. Dat lijkt me wel wat.

• 02 September 2017 - 21:31

Jannet:

Ik wens je een fijne dag morgen. Groetjes aan je zussen.

• 03 September 2017 - 14:05

Rianne :

Mega trots op jullie!!! En fijn dat het eindelijk droog is.

Dikke knuffel en kus Rianne.

• 04 September 2017 - 11:46

Tante Anny:

Dag Ineke,
    War geniet ik van je verslagen en van de foto`s.Dank je wel!
    Ik zie nu de familie ook weer!
    Ik ben trots op zo`n nicht.