Lopen met Roos - Reisverslag uit Bernau, Duitsland van Ineke Dorresteijn - WaarBenJij.nu Lopen met Roos - Reisverslag uit Bernau, Duitsland van Ineke Dorresteijn - WaarBenJij.nu

Lopen met Roos

Blijf op de hoogte en volg Ineke

29 Augustus 2017 | Duitsland, Bernau

Zo leuk dat mijn kids me hier opzoeken! Gisteravond met ze uit eten geweest, verhalen uitgewisseld, gelachen, geërgerd, geraakt, alles wat we zo gemakkelijk of niet gemakkelijk met elkaar delen. Vertrouwd tot op het bot en toch ook elke keer nieuw en anders. Je kinderen zijn je kinderen niet... zegt het gedicht van Kalil. En zo is het, heb ik vallend en opstaand dan toch iets geleerd.

Op de kamer gisteravond geplaag, grapjes, hilarisch gestoei met bedden, dekbedden, kussens en zelfs matrassen. En daarna gingen de kindjes ( 28 jr) en mama tevreden slapen :-).

Kanjer Roos heeft vandaag ruim 20 km meegelopen. De laatste loodjes waren het zwaarst, een blaar en pijnlijke enkels lopen niet lekker. Bob heeft ons bij de kerk van Fremlingen opgehaald en daarna is het lekker rusten.

Vanavond nog éèn feestavond, morgen business as usual. Last but not least, het is ronduit zonnig en met 25 graden zomers warm.


  • 29 Augustus 2017 - 17:33

    Cilia:

    TOPPIE TOP !!! De krenten in de pap XxX

  • 29 Augustus 2017 - 19:01

    Corien Dorresteijn:

    Super zus! Wat fijn dat de kids er waren en Roos meegelopen heeft.
    Liefs Corien.

  • 30 Augustus 2017 - 10:29

    Ria:

    Mooi dit verhaal over je kinderen. Heb maar meteen het gedicht van Kalil opgezocht. En zo is het...

  • 30 Augustus 2017 - 22:04

    Dick:

    Ha Ineke! Sinds enkele weken volg ik je stiekem, nou ja de blog dan, en stiekem ben ik ook een beetje jaloers geworden. Wat een geweldige onderneming ben je begonnen en wat goed hoe je daarmee je project steunt! Het lijkt me heerlijk om te doen, maar af en toe zal het best zwaar zijn. Ik herken veel van de plaatsen die je beschrijft omdat ik er vroeger heb gewandeld of op de fiets ben doorgetrokken, maar dat is jaren geleden. Heel leuk om je relaas over Roos en Bob te lezen. Wat fijn dat ze er waren/zijn. Ik weet nog dat ze geboren werden, misschien herinner je je dat mijn oudste dochter vrijwel even oud is als zij. Dat zijn de momenten dat ik me realiseer hoe snel de tijd gaat...

    OK, ter afsluiting dan ook maar even een weerbericht ;) Het was vandaag een broeierige dag, veel regen, vooral in de kustprovincies, overgang van een warme periode, naar een stuk koeler weer -> 20 gr. Restanten van het front zullen jou morgenmiddag ook passeren, maar een buitje zal de pret niet drukken denk ik.

    Geniet van alles en heel veel succes in de komende weken!
    groeten,
    Dick

  • 31 Augustus 2017 - 07:21

    Ineke Dorresteijn:

    Dank voor reacties, altijd fijn die support! Nou dick, dank ook voor je weerbericht. Gelijk n waarneming van afgelopen nacht :-).een flinke onweersbui afgelopen nacht en het nu heerlijk afgekoeld. Ga zo lopen. Groetjes ineke

  • 31 Augustus 2017 - 07:21

    Ineke Dorresteijn:

    Dank voor reacties, altijd fijn die support! Nou dick, dank ook voor je weerbericht. Gelijk n waarneming van afgelopen nacht :-).een flinke onweersbui afgelopen nacht en het nu heerlijk afgekoeld. Ga zo lopen. Groetjes ineke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ineke

Actief sinds 06 Mei 2017
Verslag gelezen: 247
Totaal aantal bezoekers 37237

Voorgaande reizen:

06 Mei 2017 - 31 December 2017

Lopen naar Rome

Landen bezocht: