Fruit is rijp - Reisverslag uit Dinkelsbühl, Duitsland van Ineke Dorresteijn - WaarBenJij.nu Fruit is rijp - Reisverslag uit Dinkelsbühl, Duitsland van Ineke Dorresteijn - WaarBenJij.nu

Fruit is rijp

Blijf op de hoogte en volg Ineke

27 Augustus 2017 | Duitsland, Dinkelsbühl

De jager/verzamelaar in mij wil bij elke braamstruik grazen. De pelgrim wil vóór het koud wordt de Alpen over. Dus ik eet een handje bramen, een gevallen appel of pruim, een paar druiven. En verder gaat het weer, elke stap brengt me dichter bij Rome.

Vandaag een 32 kilometer gelopen meer dan verwacht. Eigen route gemaakt, een keer fout gelopen. Zit nu drie km van de route af vanwege beperkte overnachtingsmogelijkheden. Gelukkig wel vrij vlak terrein vandaag, best veel over asfalt, dat is nieuw. Voor de voeten wat zwaarder, maar het uitzicht is steeds mooi. Andere wandelaars kom ik niet tegen, wel veel fietsers.

Hiernaast is een danscafe, met life Duitse muziek, tot de nok gevuld met vooral oudere dansparen. Ook vrouwen met elkaar, tja, ik ken slechtere manieren om de zondagmiddag door te brengen. Maar heb me niet gemengd, de voeten hebben genoeg gedaan.

Morgen heb ik weer een halve rustdag en loop ik naar Dinkelsbuhl. EN hiep hiep hoera, Bob en Roos komen me daar opzoeken!! Jippie, Bob rijdt, Roos loopt dinsdag een dagje mee. Heb een leuk Gasthaus gevonden, verheug me enorm.

Tot slot, in de verte onweer gehoord. Onderweg droog, af en toe zon en 25 graden. So far, so good.

  • 27 Augustus 2017 - 19:52

    Cilia:

    Wow...jij loopt morgen super kwiek richting de kinderen! Dat motiveert...Gezellie !! ENJOY XxX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ineke

Actief sinds 06 Mei 2017
Verslag gelezen: 248
Totaal aantal bezoekers 37186

Voorgaande reizen:

06 Mei 2017 - 31 December 2017

Lopen naar Rome

Landen bezocht: