Opnieuw 30 kilometer - Reisverslag uit Bronnbach, Duitsland van Ineke Dorresteijn - WaarBenJij.nu Opnieuw 30 kilometer - Reisverslag uit Bronnbach, Duitsland van Ineke Dorresteijn - WaarBenJij.nu

Opnieuw 30 kilometer

Blijf op de hoogte en volg Ineke

23 Augustus 2017 | Duitsland, Bronnbach

Voor de tweede achtereenvolgende dag iets meer dan 30 km gelopen. Pittig, maar het ging goed. De etappe afstand was 25, dus begrijp het niet helemaal. Wel extra door afstand overnachting naar route en s middags weer. Een winkel in, soms een foute afslag nemen, maar dat de GPS dan 5 km extra heeft, blijft veel.

Tja Jannet, ik heb een beta-tiepje in mij, dus cijfertjes zijn interessant :-). Maar niet het belangrijkste, helemaal mee eens.

De site waar dit op komt, heeft vandaag groot onderhoud, dus enige vertraging zal dit verhaal wel oplopen. Hopelijk gaat het er op vooruit, want foto's opzetten lukt bijna niet, de app wil niet en ook het verhaal opzetten kost veel moeite.

Best jammer, want de foto's van gister waren best geslaagd. Een van een duizend ! jaar oude zuil midden in het bos, waar ik mijn hand eens even op gelegd heb. Vervolgens struikelde ik over een keltisch muurtje van 300 vóór Chr. Het moet niet gekker worden. De Kelten waren vóór de Germanen ze eruit knokten, jawel, al met munten en landbouw. Zo leer je nog eens wat.

Vandaag wat minder spannend in de bossen. Een hert en ik heb de Duitse voorraad gezaagd hout eens opgenomen, de laatste weken: daar kunnen ze wel een eeuw mee vooruit. Al zal dat niet nodig zijn gezien de hoeveelheid zonnepanelen en windmolens. Alles Gross hier.

Enfin, rust voor de zere voeten, prachtig zonnig en warm weer, 27 graden aan het eind van de middag. Morgen weer gezond en vroeg op. Gruss Gott.


  • 23 Augustus 2017 - 19:27

    Annemiek:

    Gaat goed Ien! Ik volg dagelijks je verhalen vol bewondering. Top!

  • 24 Augustus 2017 - 08:42

    Ria:

    Inderdaad even groot onderhoud. Maar nu weer een heerlijk verslag en mooie foto's.
    Zo kom je wel in Rome. Duimpje!

  • 24 Augustus 2017 - 09:31

    Anny G.:

    Leuk om te lezen Ineke. Heel moedig van jou!!! Ik blijf je volgen en kijk uit naar het volgende verslag en de mooi foto's!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ineke

Actief sinds 06 Mei 2017
Verslag gelezen: 244
Totaal aantal bezoekers 37203

Voorgaande reizen:

06 Mei 2017 - 31 December 2017

Lopen naar Rome

Landen bezocht: