Langs de wijngaarden - Reisverslag uit Rüdesheim, Duitsland van Ineke Dorresteijn - WaarBenJij.nu Langs de wijngaarden - Reisverslag uit Rüdesheim, Duitsland van Ineke Dorresteijn - WaarBenJij.nu

Langs de wijngaarden

Door: Ineke

Blijf op de hoogte en volg Ineke

13 Augustus 2017 | Duitsland, Rüdesheim

Tweede keer, hele verslag kwijt grrrrr.

Voor het eerst in dagen de zon erbij. Mooi mooi mooi. Loop in de Duitse Hondsrug, vandaag eerst in het bos, daarna de velden, dan de wijngaarden. Tsja, warm natuurlijk. Zweten en drinken, meer kun je niet doen.

Ook voor het eerst water gevraagd aan oude dames in de tuin. Flesje gevuld en een glas water extra. Met mittel spritz ofzo. Normaal vind ik dat niet lekker, nu was het godendrank. Zo vriendelijk ook, kreeg tranen van in mijn ogen. Warum nicht, zei ze. En of ik niet bang was om alleen te lopen. Vertrouwen, zei ze zelf al.

Toch loop ik nu liever met mijn leki-stok, voelt safer haha. Tegen de wilde honden die je tegen kunt komen, schijnt ;-). En geeft steun aan mijn wat zwakkere linkerbeen, vooral bij stijgen en dalen.

Enfin, ga foto's toevoegen, ook een hele kunst, mopper mopper. Die 32 km van vandaag gaan me niet in de zweetkleren zitten. Zei ze, zittend op de bank van een luxe hotelkamer terwijl de was al bijna droog is.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ineke

Actief sinds 06 Mei 2017
Verslag gelezen: 211
Totaal aantal bezoekers 37209

Voorgaande reizen:

06 Mei 2017 - 31 December 2017

Lopen naar Rome

Landen bezocht: