Lopen voor Yabonga - Reisverslag uit Rheinbach, Duitsland van Ineke Dorresteijn - WaarBenJij.nu Lopen voor Yabonga - Reisverslag uit Rheinbach, Duitsland van Ineke Dorresteijn - WaarBenJij.nu

Lopen voor Yabonga

Blijf op de hoogte en volg Ineke

04 Augustus 2017 | Duitsland, Rheinbach

Ik ben een campagne gestart om middelen binnen te halen voor een empowerment training en schoolgelden voor jongeren uit de townschips van Kaapstad. Dat combineer ik met mijn loop naar Rome. Voor elke kilometer (2500) wil ik één euro binnenhalen. Het begin is er en inmiddels hebben we de eerste 90 euro opgehaald, waarvoor veel dank aan de sponsors. Nu gaan we doorpakken met verhalen, foto's, campaigners en natuurlijk over een paar weken de loop naar Rome!

Voor wie dit leest, kijk eens of je de crowdfunding wil steunen. Zie: http://www.heroesandfriends.com/projects/lopen-naar-rome-en-support-project-yabonga.
Je kunt al vanaf 15 euro supporten, maar 25 of 50 kan natuurlijk ook. Elke euro per kilometer telt!

• 04 Augustus 2017 - 17:55

Govind:

Dag lieve Ineke , van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Helaas kan ik niet op je partytje zijn!