De eerste stappen.... - Reisverslag uit Schmidthahn, Duitsland van Ineke Dorresteijn - WaarBenJij.nu De eerste stappen.... - Reisverslag uit Schmidthahn, Duitsland van Ineke Dorresteijn - WaarBenJij.nu

De eerste stappen....

Door: Ineke

Blijf op de hoogte en volg Ineke

01 Augustus 2017 | Duitsland, Schmidthahn

Vanuit Aken zijn dan voor de komende 100 dagen de eerste schreden gezet. Zo'n 20 kilometer verderop zit ik nu in een werkelijk geheel, maar dan ook geheel verlaten jeugdherberg in de zon dit verhaal te schrijven. Om helemaal eerlijk te zijn... een rode poes en Paul houden me gezelschap. Gelukkig; Paul nog 11 dagen, de rode poes laat ik morgenochtend achter.
Verder wennen aan de zware rugzak van 13 kilo inclusief eten en drinken, dat wel.
Tot slot het weer (ik blijf meteoroloog ha). Droog, zonnige perioden en op de thermometer aan mijn rugzak vandaag 25 graden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ineke

Actief sinds 06 Mei 2017
Verslag gelezen: 272
Totaal aantal bezoekers 37182

Voorgaande reizen:

06 Mei 2017 - 31 December 2017

Lopen naar Rome

Landen bezocht: