Om het bij te houden....De Voerstreek - Reisverslag uit Cottessen, Nederland van Ineke Dorresteijn - WaarBenJij.nu Om het bij te houden....De Voerstreek - Reisverslag uit Cottessen, Nederland van Ineke Dorresteijn - WaarBenJij.nu

Om het bij te houden....De Voerstreek

Blijf op de hoogte en volg Ineke

27 Mei 2017 | Nederland, Cottessen

Prachtig weer met Hemelvaartsdag en we lopen vanaf Cottesserhoeve (Zuid Limburg) voor een dagwandeling naar en in de Voerstreek (Belgie) ruim 20 kilometer. De voeten en benen zijn goed, aan het eind van de dag wel stijf, het blijft trainen.
Helaas twee weken geleden wel een tekenbeet opgelopen waar nu een rode vlek om heen zit. Naar de huisarts en een flinke antibioticumkuur mee. Balen! Maar ja, beter nu dan over een paar maanden als ik onderweg naar Rome ben.
Over Rome gesproken: volop in de voorbereiding, het gaat steeds meer leven. De boekjes en kaarten op een rijtje, de rugzak staat klaar, af en toe gooi ik er wat in haha. En ik ben de eerste weken in augustus aan het voorbereiden met overnachtingen en al. Yeahhh, het gaat echt gebeuren!