Duitsland in - Reisverslag uit Cottessen, Nederland van Ineke Dorresteijn - WaarBenJij.nu Duitsland in - Reisverslag uit Cottessen, Nederland van Ineke Dorresteijn - WaarBenJij.nu

Duitsland in

Blijf op de hoogte en volg Ineke

09 Mei 2017 | Nederland, Cottessen

Het is een wonder, vierde dag en nu op de helft van de trip naar Aken. In totaal honderd km gelopen. En dat voel ik! Benen doen op het laatste stuk van de dag zeeeer. Enfin, ik ben blij hoor en herstel na een nacht rust snel.
Ook blij met de support van Paul, al verschillen we als dag en nacht haha. Hij begint langzaam, ik loop hard van stapel en aan t eind van de dag is t andersom. In de ochtend ontwateren we en duiken af en aan de struiken in. Hij heeft t makkelijker met kleding, maar compenseert dat door vaker te gaan. Hij leest beter kaart, ik de aanwijzingen. Paul krijgt flashbacks van zijn diensttijd en gaat soms in marstempo. Dat hou ik even bij, maar dan wil deze soldaat op de plaats rust. Zo vullen we elkaar aan en lachen er maar om.
De route van Venlo naar Overhetfeld was lang en mooi. Het weer prachtig. Morgen meer.

  • 10 Mei 2017 - 14:49

    Gea Dorresteijn:

    Super leuk om te lezen Ien! Ik zie het helemaal voor mij, hoe jullie dat zo samen doen..haha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ineke

Actief sinds 06 Mei 2017
Verslag gelezen: 248
Totaal aantal bezoekers 37174

Voorgaande reizen:

06 Mei 2017 - 31 December 2017

Lopen naar Rome

Landen bezocht: